Join Today

GOOGLE DAY

INTENSYWNE SZKOLENIE JEDNODNIOWE

 

11.09.2018 WARSZAWA

PROWADZĄCY: ARTUR MACIOROWSKI

MIEJSCE: GOLDEN FLOOR TOWER ul. Chłodna 51

Narzędzia dla e-marketerów, SEO, Google Ads, GDN i Analityka

100% wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

CEL SZKOLENIA:

Poznanie kluczowych narzędzi – płatnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci
Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

METODOLOGIA:

Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google (płatne i bezpłatne) do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.
Prezentacja i demonstracja narzędzi Google
Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

PROGRAM

  1. Search Engine Marketing w praktyce
  • Strategia organiczna czy płatna? – jak budować komunikację z wykorzystaniem wyszukiwarki Google?
  • Zasady rozliczeń z agencjami w projektach SEO i Google Ads
  • Rynek wyszukiwarek i ich algorytmy
  • SERP – omówienie i badania strony z wynikami wyszukiwania
  • Search behaviour – zachowania użytkowników w wyszukiwarce
  1. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google?
  • Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
  • Audyt SEO serwisu od A do Z – aspekty techniczne i content
  • SEO On-site – Jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny? – 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji pod SEO
  • znajomość podstawowych pojęć – takich jak: link-buliding, meta-tagi; przyjazne linki
  • podstawowa znajomość struktury kodu HTML i jej związku z SEO (tytuł strony, znaczniki H1…H3, meta-tagi, alt-text)
  • SEO 0FF-site Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
  • Weryfikacja skuteczności SEO
  • Prezentacja dodatkowych narzędzi online pomocnych pozycjonerom – jak inne narzędzia wspierają w wykorzystaniu 100% potencjału wyszukiwarek?
  • Nieetyczne sposoby pozycjonowania – techniki i kary
  • Budowanie strategii content marketingowej z myślą o pozycjonowaniu krok po kroku
  • web-writing a SEO
  • Uxer Experience a SEO

Ćwiczenie praktyczne – weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali

  1. PPC, czyli Google Ads praktyce
  • 3Z – zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie słów kluczowych, po trzecie treść reklam
  • Jak licytować? Strategie efektywnego wydatkowania budżetu PPC
  • Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce
  • Panel Google Adwords – jak wystartować z pierwszą kampanią?
  • Monitoring i raporty zarządzanie kampanią – kluczowe parametry i wnioskowanie
  • Google Display Network – czyli jak wykorzystać w pełni potencjał reklamowy Google’a?
  • Re-marketing w wyszukiwarce i na innych witrynach – zasady, specyfika, działania
    Ćwiczenie praktyczne – planowanie kampanii AdWords dla wybranego produktu/usługi
  1. Google Analytics i Goolge Search Console w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia SEO marketera!
  • interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów
  • prezentacja kluczowych raportów w Google Analytics
  • Administracja – co warto zdefiniować, by zwiększyć siłę monitorowania z GA?
  • Google Search Console w pigułce – co warto monitorować?
  • niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, filtry i segmenty]
  • ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
  1. Google Maps

– jak zaistnieć w mapach Google’a bez żadnych opłat?

– monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?

– reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?

  1. Pozostałe narzędzia Google:
  • Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?
  • Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?
  • Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?

Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?

9:15 – 10:00 REJESTRACJA I PORANNA KAWA
10:00 – 11:45
11:45 – 12:00 PRZERWA KAWOWA
12:00- 13:30
13:30 – 14:15 LUNCH
14:15 – 15:30
15:30 – 15:40 PRZERWA KAWOWA
15:40 – 17:00
17:00 ZAKOŃCZENIE

Dla kogo?

Z

Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i marketingu, którzy są odpowiedzialni za politykę komunikacji online

Z

Pracowników działów PR, HR, project managerów poszukujący inspiracji

Z

Kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Z

Wszystkich zainteresowanych potencjałem Google

ARTUR MACIOROWSKI

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej.

Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.

Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.

Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek:
„E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.

 

DOŁĄCZ DO WYDARZENIA NA FACEBOOKU: WEZMĘ UDZIAŁ/JESTEM ZAINTERESOWANY

PARTNER

PATRONI MEDIALNI

10:50

Vivamus hendrerit, risus sed placerat feugiat, eros?

10:50

Vivamus hendrerit, risus sed placerat feugiat, eros?

Patroni Medialni

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.