Join Today

 

 

 

 

 

 

SZTUKA SPRZEDAŻY

17.04.2018 WARSZAWA

MIEJSCE: GOLDEN FLOOR TOWER ul. Chłodna 51 piętro 32

Jak sprzedawać więcej, efektywniej i czerpać z tego satysfakcję? Motywacja to podstawa, dlatego bądź świadomy, że jesteś dobry w tym co robisz!

Poznaj techniki, które sprzedają.
Umiejętność sprzedaży to fundament każdego przedsiębiorstwa. Dowiedz się, jak zdobyć zaufanie Klienta, a tym samym pokonaj jego obiekcje oraz poprowadź sprzedaż tak, by zakończyła się sukcesem.

 8:30 – 9:15

REJESTRACJA I PORANNA KAWA

 9:15 – 10:00

PIOTR BUCKI – Porzuć kij i marchewkę. Naukowe sekrety motywacji

O motywacji myślimy tradycyjnie w kategorii kija i marchewki, czyli kary i nagrody. Tymczasem warto dowiedzieć się co nauka (psychologia motywacji) mówi na ten temat i wykorzystać w praktyce badania Daniela Pinka czy Shawna Achora. Bez względu na to, czy sprzedajesz produkty, idee czy usługi, dowiesz się, jak lepiej zmotywować siebie i innych do działania. 45 minut wiedzy opartej na badaniach a nie przekonaniach czy opiniach.

 10:00 – 10:45

KAROL BARTKOWSKI – Chcesz sprzedawać dużo więcej? Wyeliminuj SamoUtrudnianie.

Zarówno z lat 70, jak i najnowsze badania psychologów dowodzą, że jako ludzie mamy “zainstalowany” system ochrony naszego ego, co oznacza, że większość decyzji i reakcji jest całkowicie nieświadoma (automatyczna) – niestety te o zarabianiu, sprzedawaniu, odnoszeniu sukcesów też. Dowodem na to niech będą wyniki setek badań nad osobami, które wygrały w lotto kilka milionów i większość z nich straciła te pieniądze w ciągu 3-5 lat popadając wręcz w długi. Dlaczego tak się dzieje? Jaka tajemnicza siła kieruje ludzkim życiem? Dlaczego po świetnym miesiącu sprzedażowym następuje kilka bardzo słabych? Na te i wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź podczas mojego wystąpienia na konferencji.

10:45 – 11:15

Przerwa kawowa

11:15 – 12:00

KAROL FROŃ: Dlaczego najlepsi handlowcy są najlepsi?

Sprzedaż jest jedną z najlepiej opłacanych umiejętności XXI w., a zawód sprzedawcy pozwala stać się wolnym finansowo, bez konieczności zakładania własnej firmy. Co zatem wyróżnia 20% najlepszych handlowców z każdej branży, że zarabiają oni 80% sumy wypłat wszystkich handlowców i czego możesz się od nich nauczyć?

12:00 – 12:45

MAGDALENA BUDNA-PTASZEK – Inteligentnie o emocjach, czyli siła EQ w osiąganiu sukcesu w sprzedaży.

Szacuje się, że około 80% całej sprzedaży opiera się na emocjach i uczuciach klientów. Błędy popełniane przez osoby sprzedające często nie wynikają z braku wiedzy na temat produktu, jego złej jakości i czy braku atrakcyjności w oczach potencjalnego nabywcy, ale z nieumiejętnego odczytywania, kontrolowania i zarządzania emocjami handlowca w relacji z klientem. Pewność siebie, asertywność, odporność na stres, empatia, aktywne słuchanie i umiejętności komunikacyjne to przykłady kluczowych elementów, które pozwalają na budowanie opartych na zaufaniu długoterminowych relacji biznesowych.

12:45 – 13:30

DAWID ŚWISTEK: Czy perswazja jeszcze działa? Poznaj nowoczesne techniki wywierania wpływu.

Przez lata uczono sprzedawców zaawansowanych technik wywierania wpływu, jednak z czasem klienci stali się na nie odporni.

Czy jest na to jakaś recepta?

Współczesny świat wymaga od sprzedawców, przedstawicieli, dyrektorów coraz to nowszych, bardziej innowacyjnych rozwiązań, które zwiększą ich skuteczność. Często szukając skomplikowanych rozwiązań w postaci zaawansowanych metod marketingu, pozyskania klienta, nowoczesnych technik sprzedaży, zapominamy, że najskuteczniejszym narzędziem budowania relacji jesteśmy my sami. To nasze zdolności komunikacji, odpowiedniego podejścia i budowania raportu z drugim człowiekiem, powodują, że klient zaczyna nam ufać i jest skłonny zostać naszym partnerem biznesowym na lata.

Podczas mojego wystąpienia przedstawię Ci sprawdzony i praktyczny system pracy z klientem, który zaowocuję wysokimi wynikami w sprzedaży.

13:30 – 14:15

LUNCH

14:15 – 15:00

dr AGNIESZKA GROSTAL: Jak planować swoje wysiłki sprzedażowe, aby generować odpowiednią wartość na relacjach z klientami?

Klient klientowi nierówny. Są klienci, którzy wymagają dużo wysiłku, zaangażowania i pracy, a przychód, jaki zapewniają nie jest satysfakcjonujący. Często prowadzi to do sytuacji, że tracimy z oczu szanse w postaci innych bardziej opłacalnych klientów.

W trakcie mojej prezentacji dowiesz się, jak bilansować wysiłki między budowaniem relacji z klientem a wartością, jaką generuje. Przedstawię Ci 5 zasad efektywnego planowania pracy, opowiem o segmentacji klientów, co jest kluczowe dla skutecznej sprzedaży. Na koniec podpowiem,  z jakimi klientami opłaca się współpracować, a jakich lepiej unikać.

15:00 – 15:45

ŁUKASZ BIELIŃSKI – Jak radzić sobie z negatywnym nastawieniem klienta i zbudować relację sprzedażową opartą na zaufaniu

Niestety większość sprzedawców przez te wszystkie lata używała (świadomie lub nie) manipulacyjnych technik wywierania wpływu, które wywoływały na kliencie presję i inne nieprzyjemne uczucia. Dla wielu sprzedawców na pierwszym miejscu był wynik, a nie relacje międzyludzkie dlatego dzisiaj ponoszą tego konsekwencje. Słowo sprzedawca nie kojarzy się pozytywnie. Klienci mają wiele obaw związanych z uczestniczeniem w spotkaniu sprzedażowym. Nie ufają, że sprzedawca będzie chciał zadbać o ich interesy. Dlatego wielu z nich (o ile w ogóle się umówi na spotkanie) nastawia się negatywnie – są oziębli, dominujący, agresywni, zdystansowani, grają w psychologiczne gry.

Jeśli doświadczasz tego typu sytuacji i czujesz z tego powodu stres oraz bezsilność to podczas prezentacji poznasz psychologiczne mechanizmy budowania relacji opartych na zaufaniu, stawianie granic i sposoby radzenia sobie z tego typu klientami.

15:45 – 16:00

ZAKOŃCZENIE

Dla kogo?

Z

Osób zarządzających w firmie

Z

Dyrektorów/Kierowników/ Specjalistów ds. sprzedaży bezpośredniej i pośredniej

Z

Key Accountów oraz osoby pracujące z Klientami

Z

Osób, którym brakuje motywacji do działania lub chcą ją zwiększyć.

DAWID ŚWISTEK

Trener, certyfikowany coach, ekspert perswazji.

Dyrektor w międzynarodowej spółce UK DS Academy LTD działającej w celu zapewnienia w Polsce dostępu do światowej i praktycznej wiedzy z zakresu psychologii, perswazji, sprzedaży oraz wystąpień publicznych.
Dawid Świstek jest ekspertem w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji, który od lat studiuje najlepsze praktyki ludzi wybitnych. Łącząc swoje wieloletnie doświadczenie dla międzynarodowych korporacji z nabytą wiedzą, stworzył unikalne programy szkoleniowe, które pozwalają uczestnikom odkryć swój indywidualny potencjał i zwiększyć jakość życia zawodowego oraz osobistego.
Przez ostatnie kilka lat przeszkolił ponad 15000 osób w trakcie 4000 godzin szkoleń otwartych oraz specjalnie dopasowanych szkoleń zamkniętych dla klientów biznesowych. Współpracował z krajowymi i międzynarodowymi korporacjami oraz organizacjami takimi jak AIESEC, T-Mobile, Uniwersytet Opolski, Mera, ALKOM, Prudential czy Multikino.
Występował na jednej scenie z najlepszymi mówcami z Polski i świata m.in. Brian Tracy, Kevin Hogan, Jacek Walkiewicz, Jakub B. Bączek oraz prof. Jerzy Bralczyk.

PIOTR BUCKI

Od 17 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce.

Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Autor książki „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Life’s a pitch and then you die” oraz „Złap równowagę”. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.

KAROL BARTKOWSKI

Mówca z 17 letnim doświadczeniem i ponad 2 letnim członkostwem w elitarnym Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców.
Ma za sobą ponad 3,5 tys. wystąpień, prezentacji i szkoleń.

Certyfikowany trener i pomysłodawca pierwszego na świecie szkolenia “Jak wyeliminować SamoUtrudnianie”, a także założyciel Akademii Skuteczności PRO.

Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży oraz twórca patentu zgłoszonego w Urzędzie Patentowym RP. Pisze do World Business Class Magazine oraz na własnym blogu SamoUtrudnianie.pl Doświadczenie korporacyjne zdobywał pracując w największej wówczas firmie świata General Electric. Absolwent SWPS w Warszawie na kierunku psychologia społeczna.

Prywatnie – żonaty, ojciec dwóch córek i syna. Ponadto zapalony kolarz, mors i biegacz.

KAROL FROŃ

Przedsiębiorca, mówca, trener i coach sprzedaży, zarządzania, biznesu, konsultant i doradca. Autor książki „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży”.

Od 2013 prowadzi call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Od ponad dekady związany z branżą contact center, zaczynal jako telemarketer, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce – CCIG, gdzie przeszedł drogę od sprzedawcy, przez menadżera zespołu, po kierownika projektu i zarządzanie grupą 130 osób.

W życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon. Współpracował i szkolił w takich firmach jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży: saleup.pl, z której od zera możesz nauczyć się sprzedawać na zimno przez telefon w każdej branży. Autor kursu on-line “23 Strategie Wybitnych Sprzedawców”, który ukończyło ponad 1100 handlowców w ciągu 2 lat. W całej Polsce prowadzi inspirujące spotkania społeczności Success Mind Club, na których pokazuje w jaki sposób żyć spełnionym życiem pracując w branży sprzedaży. Organizuje szkolenia zamknięte, webinary i występuje na licznych konferencjach, jako ekspert od sprzedaży telefonicznej.

ŁUKASZ BIELIŃSKI

Trener biznesu i sprzedaży, Coach.

Praktyk sprzedaży – zdobył bogate doświadczenie w pracując 5 lat w branży finansowo – ubezpieczeniowej jako doradca finansowy w takich firmach jak PZU Życie oraz ING.

Absolwent studiów podyplomowych Coaching i Mentoring na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej.

Ukończył ponad 1500 godzin szkoleniowych zdobywając różnorodną wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży, wywierania wpływu, skutecznej komunikacji, NLP, pracy ze stresem, budowania relacji, rozwiązywania konfliktów.

Ekspert w Forbes – jego artykuły dotyczące sprzedaży ukazują się na stronie www.forbes.pl

dr AGNIESZKA GROSTAL

Ekspert ds. Sprzedaży i Zarządzania Sprzedażą.
Właściciel firmy doradczej Salents (http://salents.com/ )

Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek.
Prowadzi również warsztaty otwarte Sales Up!, podczas których uczy managerów i dyrektorów sprzedaży, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż oraz zyski firmy.
Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Managment w Paryżu.
Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Universite Paris II Pantheon Assas w Paryżu, wykładowca na wyższych uczelniach ekonomicznych.
Prowadzi eksperckiego bloga: www.agnieszkagrostal.com .

 

MAGDALENA BUDNA-PTASZEK

Psycholog Pracy i Stresu. Specjalista ds. ZZL. Trener i coach.

Ma kilkunastoletnie doświadczenie sprzedażowe w zakresie polskiej implementacji kilku wiodących europejskich i amerykańskich narzędzi psychometrycznych połączone z merytoryczną ekspertyzą w obszarze diagnozowania potencjału pracowników i kandydatów do pracy, ze szczególnym uwzględnieniem sił sprzedaży.

DOŁĄCZ DO WYDARZENIA NA FACEBOOKU: WEZMĘ UDZIAŁ/JESTEM ZAINTERESOWANY

PARTNER

PATRONI MEDIALNI

10:50

Vivamus hendrerit, risus sed placerat feugiat, eros?

10:50

Vivamus hendrerit, risus sed placerat feugiat, eros?

Patroni Medialni

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.