Join Today

SZTUKA SPRZEDAŻY

II EDYCJA

 

30.01.2020

WARSZAWA

 8:30 – 9:15

REJESTRACJA I PORANNA KAWA

 9:15 – 10:15

SZYMON LACH – Czego nienawidzi, a co uwielbia każdy klient

Świat jest ciekawy. W tym również świat sprzedaży. Jednym z elementów, który od zawsze budził moją ciekawość są zachowania, na które jako klienci reagujemy bardzo negatywnie. Co w tym ciekawego? Mianowicie to, że powielamy wiele z nich w momencie, gdy stajemy po stronie sprzedawcy.

Paradoks jest taki, że w teorii wiedząc co denerwuje nas jako klientów, powinniśmy potrafić przyjąć i zastosować inne działania, które będą przez nas jako klientów akceptowalne. Życie pokazuje, że zamiast tego powielamy to co u innych uważamy za błędne.

A jakie to konkretnie zachowania? Tego dowie się już każdy, kto weźmie udział w konferencji! Do zobaczenia 🙂

.

 10:15 – 11:00

TOMASZ F. GRZELAK – Sprzedaż inteligentna

Sprzedaż to nic innego jak komunikacja pomiędzy umysłami sprzedawcy i klienta. To dlatego w ostatnich latach zostaliśmy zalani informacjami dotyczącymi najnowszych badań z zakresu psychologii, komunikacji, nauki perswazji, neurofizjologii, badań mózgu, analizy potrzeb i technik sprzedaży.

Naszym celem jest przedstawienie informacji dotyczących komunikacji i sprzedaży w ciekawy oraz oryginalny sposób. Mają być łatwe do zrozumienia i wprowadzenia w życie. Po przyswojeniu ich i zastosowaniu w codziennych kontaktach handlowych, będziesz w stanie uzyskać znacznie lepsze rezultaty w sprzedaży.

Po pierwsze…

Poznasz różnicę pomiędzy sprzedawcą, a miernym sprzedawcą z psychologicznego punktu widzenia. Zrozumiesz co oznacza psychologia sprzedaży i jak tę psychologię stosować na sobie i na kliencie. Rozwiniesz techniki sprzedaży i zaczniesz rozwijać kompetencje miękkie w celu przyciągnięcia jakościowych klientów.

Po drugie…

Uzyskasz możliwość napisania nowego oprogramowania i wprowadzenia go w swoim umyśle. Zgłębisz sposoby budowania długotrwałych relacji i poszerzania kontaktów poprzez polecenia. Rozrośniesz się w przestrzeni psychologii sprzedaży, aby podnieść jakość swoich wyników.

Po trzecie…

Przebudujesz swoje dotychczasowe mentalne oprogramowanie. Poznasz strukturę działania dobrych sprzedawców, ich myślenie, techniki i jakość koncentracji. Opracujesz algorytmy psychologicznego oddziaływania na siebie i klienta, które stanie się nawykiem w codziennym funkcjonowaniu z Klientami.

11:00 – 11:30

Przerwa kawowa

11:30 – 12:15

ROBERT JASIŃSKI –  Przywództwo osobiste w sprzedaży, czyli co musisz wiedzieć o sobie zanim zaczniesz pracować z klientami

Skuteczność handlowca oceniamy po twardych rezultatach. Ta nadrzędna zasada każdej komercyjnej organizacji sprawia, że w warunkach ograniczonych zasobów – czasu i pieniędzy, rozwijając siły sprzedażowe koncentrujemy się głównie na tych czynnikach procesu, które bezpośrednio da się połączyć z efektywnością pracy, pomijając subtelności i ukryte mechanizmy. Z tego powodu większość programów szkoleniowych z tego obszaru, koncentruje się głównie na technikach i metodach wpływu na klienta. Czy to wystarczyć, aby być skutecznym w sprzedaży? Absolutnie nie!

Podczas wykładu opowiem o tym jak wzmacniać, często pomijany, a jednak kluczowy zasób osobisty – postawę, oraz w jaki sposób rozwijanie samoświadości może wpłynąć na wewnętrzną motywację, zdolność do budowania partnerskich relacji oraz radzenie sobie w trudnych emocjonalnie sytuacjach sprzedażowych.

Sprzedaż jest prosta, tylko nie jest łatwa.

12:15 – 13:00

ROBERT NOWOROLSKI: Możesz osiągać dużo więcej i mieć przy tym sporo przyjemności. Poznaj Silnik Sprzedażowy.

Wiem CO robić i JAK to robić! To będzie Twoje zasadnicze odczucie po naszym spotkaniu. Porozmawiamy o mechanice, twardej i skutecznej. Chcesz osiągać rezultaty i masz determinację, aby przeć do przodu? Cieszę się, ponieważ tylko tego potrzebuję, aby Twoje wysiłki dawały wysokie rezultaty. Potrzebuję Twojej determinacji, która będzie paliwem dla tego Silnika.

Podczas tej sesji odpowiemy sobie na pytanie: jak wygrać wojnę? Jak spowodować, aby na przestrzeni czasu mieć to, co chcesz mieć? Już następnego dnia możesz wcisnąć gaz do dechy.

13:00 – 13:45

KAROL BARTKOWSKI: Od czego zacząć i jak prowadzić nowoczesny Cold Calling.

Pewnie nie raz zdarzyło Ci się złożyć sobie obietnicę, że od jutra to już na 100% będziesz dzwonił…, ale kiedy przyszedł ten dzień i ten moment to nagle, wbrew sobie zacząłeś robić zupełnie inne rzeczy. Twoje myśli zaczęły przewidywać przyszłość, w której wszyscy byli nie mili, opryskliwi i w dodatku cały czas mówili: Nie, nie chcę lub w najlepszym przypadku: Nie, dziękuję!
Dlatego też postanowiłeś, że nie będziesz wykonywał tego głupiego Cold Callingu i zaczniesz wysyłać e-maile… setki e-maili…, tysiące e-maili… Jednak po wysłaniu okazuje się, że mało kto lub wręcz nikt nie odpowiada, więc zawiedziony wracasz do Cold Callingu. Tylko, że już teraz chcesz robić to dobrze tylko zastanawiasz się od czego zacząć…

O tym właśnie będę mówił podczas konferencji, a dokładnie:
– od czego zacząć, czyli jak pokonać strach przed telefonowaniem, jak się przedstawiać, co powiedzieć, aby zacząć rozmowę i nie być potraktowanym jak natręt;
– jak kontynuować rozmowę, gdy już uzyskam zainteresowanie, kiedy przejść do oferty, a kiedy do umówienia spotkania. Czy pytać? A jeśli tak to jak i o co?
– jak reagować na obiekcje i brak zaufania;
– jak kończyć rozmowę – sprzedażą, propozycją wysłania e-maila czy może spotkaniem?

Bądź zatem koniecznie i spotkajmy się na tej niezwykłej konferencji, na której osobiście występuję po raz 2 i serdecznie Ci ją rekomenduję.

13:45 – 14:30

LUNCH

14:30 – 15:15

ŁUKASZ BIELIŃSKI – Odporność psychiczna w sprzedaży – czyli jak odblokować swoją motywację wewnętrzną i radzić sobie ze stresem

Jednym z kluczowych czynników sukcesu jest duża ilość podejmowanych prób sprzedaży. Wiele z tych prób nie będzie kończyć się sukcesem – jest to wpisane w ten zawód handlowca/sprzedawcy. Niestety wielu osobom trudno będzie się z tym emocjonalnie pogodzić, tym bardziej kiedy mają narzucone wysokie plany sprzedażowe. Lęk przed porażką może dodatkowo intensyfikować już silny stres związany z telefonowaniem i spotkaniami indywidualnymi z klientami. W efekcie pojawia się coraz większe zniechęcenie i spadek motywacji. To prowadzi do błędnego koła jakim jest zmniejszanie się ilości podejmowanych prób sprzedaży, co zagraża realizacji planu sprzedażowego, co z kolei prowadzi do rosnącego stresu. Dlatego w zawodzie jakim jest sprzedawanie jest tak duża rotacja pracowników. Czasami niektórzy zarządzający próbują wpływać na spadek motywację organizując różnego rodzaju konkursy, wspólne godziny telefonowania, prezentowanie przykładów sukcesu czy motywacyjne przemówienia. Krótkoterminowo być może to na niektórych działać. Jest to jednak praca na skutkach problemu nie na jego przyczynach. W długim terminie napięcie wynikające z nierozwiązanych konfliktów wewnętrznych może wpływać na wypalenie zawodowe i niską motywację do działania.
Dlatego jeśli tego typu problemy są Ci bliskie, to zapraszam Cię na moją prezentację, gdzie dowiesz się jakie są mechanizmy psychologiczne odpowiedzialne za przyczyny problemu związanego ze stresem w sprzedaży oraz jakimi metodami warto z tym pracować, żeby odblokować motywację wewnętrzną i zwiększyć odporność psychiczną.

15:15 – 16:00

WYKŁAD – Już wkrótce

 

16:00 – 16:15

ZAKOŃCZENIE

Dla kogo?

Z

Osób zarządzających w firmie

Z

Dyrektorów/Kierowników/ Specjalistów ds. sprzedaży

Z

Zespołów pracujących z Klientami

Z

Osób, którym brakuje motywacji lub chcą ją zwiększyć

ROBERT NOWOROLSKI

Doradca, menedżer projektów oraz interim menedżer

Pracuje na fundamencie 20 lat doświadczeń biznesowych, w tym w obszarze transformacji organizacyjnej. Szereg projektów doradczych oraz kontrakty interim management dały mu szerokie i różnorodne perspektywy na sprawność operacyjną organizacji biznesowych.

Współpracował z wiodącymi organizacjami w ponad 25 branżach, m.in.: Shell, Karcher, Schumacher

Packaging, Konimpex, Hutchinson, Douglas Polska, Bibby Financial Services, BASF Polska, Centrostal Handel. Autor wielu artykułów, mówca TEDx oraz autor książki „Formuła 8”.

Wspiera klientów przede wszystkim w obszarze zarządzania organizacją i jej poszczególnymi częściami. Projektuje i wdraża unikatowe, „szyte na miarę” narzędzia zarządzania operacyjnego firmą, zarządzania sprzedażą, zarządzania produkcją oraz zarządzania łańcuchem dostaw. Prowadzi również warsztaty rozwoju kompetencji w tych obszarach.

KAROL BARTKOWSKI

Praktyk Cold Callingu i Social Sellingu, czyli łączenia tego co skuteczne z tym, co ponadto daje nieograniczoną dźwignię.

Pomysłodawca i twórca koncepcji Social Callingu, czyli Social Selling + Cold Calling. Uznany ekspert z 43 miejscem na liście 100 najbardziej wpływowych social sellerów w Europie. Współgospodarz LinkedIn Local Warszawa.
Wysoko oceniany mówca wielu konferencji biznesowych – Brian Tracy, Samsung, Akademia Grzegorza Turniaka, Festiwal Inspiracji, Festiwal Customer Care, Forum Działów Zakupów, Forum Office Managera i wiele innych.
Podcaster współprowadzący K2 Podcast skierowany dla sprzedawców i menedżerów.
Bloger oraz autor artykułów do najważniejszych czasopism i portali dla sprzedawców i menedżerów sprzedaży.
Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej. Przedsiębiorca i trener-praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem. Mówca z 2 letnim członkostwem w elitarnym Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców.

TOMASZ F. GRZELAK

Psycholog, trener sprzedaży, mentor i wykładowca. People Helper.

Od 19 lat zajmuje się sprzedażą programów kapitałowych i inwestycyjnych. Łącząc tę wiedzę z psychologią biznesu oraz ekonomią zaufania trenuje managerów niższego i wyższego szczebla z zakresu skutecznych technik sprzedaży oraz budowania strategii firm. Współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi klientami, wydobywając równocześnie z jednostek, jak i całych organizacji potencjał sprzedaży, a także daje praktyczne narzędzia, które sprawdzają się w zespołach i kulturach organizacyjnych. Jako wieloletni dyrektor ds sprzedaży w firmie AFPartner pozyskuje i opiekuje się kluczowymi klientami z branży medycznej i prawnej. Oprócz tego prowadzi rekrutacje, zarządza zasobami ludzkimi oraz szkoli przyszłych i obecnych pracowników, wykorzystując narzędzia trenerskie, swoje 19-letnie doświadczenie i wiedzę psychologiczną. Jest również wiodącym partnerem sprzedaży produktów zabezpieczenia od utraty dochodu londyńskiej firmy Lloyd’s.

Fascynacja światem social media zaowocowała założeniem Akademii People Helper, w której prowadzi szkolenia ze skutecznego budowania marki osobistej oraz marki firmy w mediach społecznościowych. Praktyczną wiedzę z tego obszaru przekazuje również studentom jako wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Specjalista od zarządzania sobą w czasie. Wierzy w pracę u podstaw, jaką jest edukacja, dlatego nie tylko chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, ale również daje narzędzia do samodzielnego jej zdobywania. Również sam nieustannie rozwija swoje kompetencje zarówno na kursach i szkoleniach, studiach podyplomowych, jak i doktoranckich.

Miłośnik dobrej lektury, podróżowania i sportu. Zapalony golfista. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec.

ROBERT JASIŃSKI

Ekspert przywództwa, praktyk biznesu, autor, doradca i mówca biznesowy.

Sprzedawał, obsługiwał klientów, zarządzał i szkolił – te zawodowe doświadczenia (od 1997 roku) stały się podstawą jego działalności rozwojowej i od 2007 roku, jako zewnętrzny ekspert, wspiera liderów i całe organizacje, w budowanie wiedzy, umiejętności i postaw. Zna wyzwania dużego biznesu, rozumie jego specyfikę i komunikuje się jego językiem.
Od 2009 całkowicie oddany dwóm autorskim koncepcjom: Świadomego Przywództwa Osobistego oraz Wielopoziomowej Architektury Przywództwa, z którymi zmienia organizacje poprzez wykłady, warsztaty i pracę indywidualną z kadrą menedżerską.
Autor wielu artykułów biznesowych oraz książki „Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad własnym życiem i odnieść sukces” (Onepress, 2012). Więcej informacji na: www.robertjasinski.pl

ŁUKASZ BIELIŃSKI

Trener Biznesu i Sprzedaży, Coach, Mediator.

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego, kierunek zarządzanie – specjalizacja: zarządzanie strategiczne;
Absolwent studiów podyplomowych “Coching i Mentoring”  w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej;

Od 2001 roku pasjonuje się rozwojem świadomości. Przeczytał dziesiątki książek dotyczących rozwoju osobistego i różnych dziedzin psychologii. Ukończył ponad 1500 h kursów i szkoleń z takich tematów jak Nonviolent Communication, NLP, wywieranie wpływu, Model sprzedaży Sandlera, zarządzanie sprzedażą, skuteczna komunikacja, wystąpienia publiczne, trening trenerski, psychologia społeczna, psychologia transpersonalna, poznawczo-behawioralne techniki pracy z emocjami, praca z częściami osobowości, hipnoza i hipnoterapia, narzędzia coachingowej, medytacja Vipassana.

Praktyk sprzedaży – od 2006 zajmuje się sprzedażą. Najpierw w branży finansowo-ubezpieczeniowych, potem telefonii komórkowej, następnie szkolenia (Sprzedaż bezpośrednia, Content Marketing, Platform Sales)

Jego artykuły dotyczące sprzedaży pojawiły się na www.forbes.pl
Od 2009 pełni zawód trenera biznesu i sprzedaży. Prowadził szkolenia dla m.in. Makro, Polsat, Nikon, Toyota, PZU Życie, ING Finanse, Nordea, Prudential, Black Red White, Krajowy Rejestr Długów, Grupa Pracuj (Pracuj.pl), Philip Morris, Glaxo Smith Kline, Hotelu Sixty Six, Hotelu Rezydencja Gubałówka, Codilime, Substral Scotts Poland, PWN, Wydawnictwo Nowa Era, White & Case Poland, GH Cranes, Szpitalu Wojewódzkiego w Toruniu,
oraz wykłady i prezentacje na Uniwersytecie Warszawskim, Politechnice Warszawskiej, Politechnice Wrocławskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Uczelni Łazarskiego, Akademii Finansów i Biznesu Vistula;

SZYMON LACH

Jestem doświadczonym trenerem, rekruterem i doradcą biznesowym. Od wielu lat jestem sprzedawcą, zarządzam sprzedawcami i rekrutuję pracowników na różne stanowiska.

Dziś łączę doświadczenia z tych trzech dziedzin. Dzięki temu potrafię pozyskiwać właściwych kandydatów na różne stanowiska, odpowiednio ich wyszkolić i nauczyć, jak nimi zarządzać, by zostali w firmie jak najdłużej.

Od 7 lat dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem, z sukcesem pracując jako trener umiejętności sprzedażowych oraz rekruter. W ramach swojej pracy uczę sprzedaży, jeżdżę do klientów moich klientów i pomagam w sprzedaży oraz rekrutuję właściwych pracowników na różne stanowiska i negocjuję warunki zatrudnienia.

DOŁĄCZ DO WYDARZENIA NA FACEBOOKU: WEZMĘ UDZIAŁ/JESTEM ZAINTERESOWANY

Skontaktuj się z nami

Organizacja

Aleksandra Doda-Stępień

609 121 703

pr@floweffect.pl

Uczestnicy i Patroni

Martyna Jastrzębska-Miętek

668 149 383

promocja@floweffect.pl

PATRONI MEDIALNI

10:50

Vivamus hendrerit, risus sed placerat feugiat, eros?

10:50

Vivamus hendrerit, risus sed placerat feugiat, eros?

Patroni Medialni

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.

NAME

Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem. Lorem inpsum lorem.